אחסון אתרי אינטרנט

האינטרנט הינו כלי אדיר ויעיל להעברת תוכן ומידע, לפרסום ולמכירות. תפוצת האינטרנט הינה כלל עולמית, ולכן, הוא נגיש לאוכלוסיות רבות. השימוש בו הולך וגובר כל העת. העניין הוא, שצריך לדעת להשתמש באינטרנט על מנת להפיק את המקסימום מהיתרונות שהוא מסוגל לספק. לבעלי עניין יש צורך להקים אתר שיהיה לו כתובת. לכתובת הזאת קוראים דומיין והיא למעשה כתובת IP. רק באמצעות כתובת IP מתאפשרת תקשורת בין מחשבים ברשת האינטרנט. הקמת אתר היא הצעד ההכרחי ראשון של כל עסק או גוף. יש אתרים שנועדו להעברת תוכן ומסרים ויש אתרים מורכבים יותר שניתן לבצע באמצעותם גם מכירות.

אתר מקצועי

כל עסק מתמודד מול עסקים אחרים באותו תחום והצורך הברור שלו הוא לבלוט על מתחריו כדי שהגולשים ייכנסו לאתר שלו ויקלטו את המסרים שהוא מעוניין להעביר. לכן, האתר חייב להיות ידידותי למשתמש, קליט, ברור ומושך תשומת לב. יש צורך לבנותו בהרמוניה מיוחדת שכוללת מלל, תמונות, גרפיקה ולעיתים, גם צליל. יש שפע של רעיונות שנועדו למשיכת עיני והגולשים וכל אחד מהם אמור להיות מותאם למסרים אותם רוצים להעביר. מעל לכל, האתר חייב  להימצא במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל והשלב הבא הוא קידומו. את זה עושים בשתי שיטות עיקריות. קידום ממומן הינו קידום שנעשה באמצעות הקלקלות על מילים נבחרות, וקידום אורגני נעשה באמצעות כתיבת תוכן ומאמרים עם דגש על מילות מפתח שמתאימות לתחום העיסוק של המפרסם.

העלאת אתר

יש חשיבות רבה לשיטה שבה מעלים את האתר לאינטרנט ויש להקדיש לכך מחשבה רבה. ראשית, יש צורך לבחור שם לעסק. רצוי שהדומיין (השם) יהיה קצר וקליט, וכמובן, בעל משמעות לתחום של האתר. כך, יוכלו הגולשים לזכור אותו בקלות. סיומת הדומיין מעידה אף היא על תחום העיסוק של האתר, כאשר יש סיומות מתאימות לחברות מסחריות בינלאומיות וישראליות, לארגונים, למוסדות לימוד, למוסדות ממשלתיים וכדומה. על מנת שהאתר יהיה נגיש לגולשים כל העת הוא חייב להיות מאוחסן על גבי שרת פעיל לאורך כל שעות היממה. שרת הוא למעשה מחשב אשר מחובר לאינטרנט על גבי פס רחב ובחיבור קבוע.

בחירת שרת

קיימים סוגי שרתים שונים עבור אחסון אתרים ויש צורך לבחור את אלו המתאימים לעסק. צריך להקפיד שיהיו בו אלמנטים דוגמת נפח אחסון ונפח תעבורה מתאימים. אתרים בעלי פעילות רבה יצטרכו, מן הסתם, שרתים גדולים יותר. יש חשיבות למיקום השרת, כאשר שרת שממוקם בישראל יעביר מידע במהירות גדולה יותר מאשר עמיתו בחו"ל. יש צורך לבחור שרתים אשר מבצעים גיבוי יומי לחומר הצבור בהם, וכן, כאלו שמספקים תמיכה טכנית רצופה, מהירה, מקצועית ויעילה. צריך לבחור שרת שמשתמש בשפת התכנות של האתר, שמספק שירותי דואר נלווים, וכן, סטטיסטיקה על תנועות הגולשים באתר. מידע זה חיוני מאוד למנהלי האתר. מהירות טעינת הדף באתר תלויה מאוד בתכונות השרת וכדאי לזכור זאת בעת בחירת הספק בתחום הזה.

אהבתם? שתפו חברים

למדו עוד בנושא:

שיווק דיגיטלי ודפי נחיתה

דעו לכם כי בכל הנוגע לסוגיית שיווק דיגיטלי ודפי הנחיתה, מדובר על עבודה למקצוענים בלבד. בכדי להכין דף נחיתה אשר יהיה באמת אפקטיבי ומושך יהיה

יש לכם שאלות לגבי אחסון אתרים או קידום אתרים?

פנו אלינו ונשמח לעזור!