חשיבות בחירת אחסון טוב לקידום האתר

כל הקבצים והתיקיות במחשב מאוחסנים על הדיסק הקשיח של המחשב ולכן הם ניתנים ל'שליפה' מהירה וזמינים כל הזמן, באותה שיטה בדיוק דף אינטרנט מכיל קבצים- הוא עצמו נהיה מעין קובץ שצריך אחסון מהימן, רק שבדף אינטרנט אפשרות ה'שליפה' המהירה אינה פרטנית אלא ציבורית ולכן אינם מאוחסנים על המחשב הפרטי אלא על שרת רשת.

אחסון טוב הוא אחסון חזק שיכול לתת מענה וזמינות להמוני גולשים בכל זמן שיבחרו, לכן חשוב להשתמש בחברה לאחסון אתרים עם שרתים חזקים (בדיקה פשוטה של האתרים המשתמשים בשירותי האחסון של החברה כרגע תגלה תמונת מצב דיי מלאה). שרת לא חזק לאחסון מידע יהפוך את הגישה לאתר שלכם למסורבלת יותר ואף למוגבלת בשעות בהם המון גולשים מתחברים בו זמנית. מיותר לציין שכל קליק על הלינק לאתר שלכם קריטי בימיו הראשונים שכן הוא תוצאה של עבודת שיווק מקדימה ולכן הודעת 'שרת עמוס' עשויה אף להיות סוף הדרך בשביל גולש מאוכזב.

 

מה חשוב לדעת כשרוכשים אחסון לאתר?

חברה לאחסון מידע לאתר היא ספק לכל דבר ועניין ולכן בבואכם לבחור ספק הגון לרכישת אחסון לאתר יש להסתכל על אותם אלמנטים כמו ספק נורמטיבי; שירות זמין ואיכותי המספק מענה ותמיכה טכנית,  מחיר חודשי משתלם- לפעמים שווה לשלם יותר בעבור אבטחת מידע מרבית, שירותי און-ליין ותמיכה טכנית, חלל אחסון דינאמי שמשתנה בהתאם לצרכים של האתר לאורך הזמן, שרת  שיתופי- אופציה נפוצה שחשוב להיות מודעים אליה (לאו דווקא לרעה- רק מבחינת מודעות כללית) היא שרת שיתופי המאחסן את האתר שלך עם המון אתרים נוספים.

 

שירותים נלווים

ברגע שחברה מסוימת מספקת אך ורק שירותי אחסון האופציות של בעל האתר, מבחינת נוכחות ונראות ברשת, מצטמצמות. כיום צריך להסתכל על כל מה שחברה לאחסון אתרים יכולה להעניק מעבר כמו למשל – שירותי אבטחה מתקדמים, שירותי שיווק אורגני, קידום ממומן, המלצות דרך מערכות לניתוח נתונים להמשך פעילות שיווקית רשתית אפקטיבית ומדויקת.

 

SEO?

כשמקימים אתר קטן לצרכים מדויקים ונראה שאין ממש צורך להשקיע באחסון, אבטחה, קידום וכל הברדק הווירטואלי חשוב להבין את ההיגיון בבסיס מנועי החיפוש שיהיו אחראיים על מידת החשיפה לאתר. SEO- Search Engine Optimization. התאמה למנועי חיפוש; מהרגע שאתר עלה לאוויר SEO מתבצע אוטומטית, השליטה של בעל האתר היא רק כיצד יסווג במנועי החיפוש ולא אם בכלל יופיע שם. מנועי חיפוש נותנים עדיפות בתוצאות החיפוש למיקום האזורי (לפי מדינה), לפיכך אתרים המאוחסנים קרוב לגולש מסוים יופיעו לו מהר יותר בחיפוש.

 

איך יודעים כמה אחסון האתר צריך?

כמות האחסון, מידת האבטחה, שימוש בשירותי שיווק וניתוח נתונים רשתיים – כל אלו הן פונקציות משתנות ודינאמיות, סביר להניח שגם אם מתחילים בנקודה A ההמשך הטבעי יהיה ל- B  וכן הלאה. לכן חשוב להתייעץ עם חברה מומחה ואמינה, לבדוק את זמינות האתרים שכרגע חברה זו מאחסנת ולצאת לדרך עם נתונים אמינים.

אהבתם? שתפו חברים

למדו עוד בנושא:

שרת מהיר לאתר הוורדפרס שלך

כל אדם שברשותו אתר אינטרנט יודע עד כמה חשובה המהירות של השרת. המהירות של השרת משפיעה עליכם ב-2 דרכים עיקריות. חווית גלישה – ברגע שהשרת

אתרי אינטרנט – מה זה בעצם דורש?

העולם שלנו בשנים האחרונות הולך ונהיה יותר ויותר ווירטואלי כאשר תהליכים רבים מתבצעים באמצעות אתרי האינטרנט השונים וכמעט ואין צורך בכוח אדם ושירות לקוחות. אך

יש לכם שאלות לגבי אחסון אתרים או קידום אתרים?

פנו אלינו ונשמח לעזור!