שרת מהיר לאתר הוורדפרס שלך

כל אדם שברשותו אתר אינטרנט יודע עד כמה חשובה המהירות של השרת. המהירות של השרת משפיעה עליכם ב-2 דרכים עיקריות.

  • חווית גלישה – ברגע שהשרת מהיר יותר, קל ונוח לגלוש באתר. אנשים רבים מתייאשים מלחכות שאתרים מסוימים ייטענו והם עלולים לצאת מהם או אפילו לזכור אותם לרעה לפעם הבאה שהם יתקלו בהם במהלך חיפוש באינטרנט.
  • קידום האתר – גוגל מתייחס בכובד ראש למהירות האתר כשהוא מדרג את האתר שלכם בנועי החיפוש. בנוסף לכך, כתוצאה מחווית גלישה נמוכה, גולשים רבים יוצאים ברגע שהם נכנסו וגוגל מתייחס לזה כאל 'נקודה רעה' בדירוג כי אם הגולשים יצאו ברגע שהם נכנסו, כנראה שהאתר לא טוב או לא מתאים למבוקשו של הגולש.

מסיבות אלו ומסיבות נוספות מסביב, חשוב לדאוג לשרת מהיר וטוב לאתר האינטרנט שלכם ולשירות תחזוקת אתרים איכותי.

סיבות למהירות אתר נמוכה

אם נלך באופן פרטני יותר לגבי מהירות האתר, נשים לב שלא מדובר רק בשרת מהיר וחזק אלא גם בפרמטרים אחרים שקשורים באתר עצמו. ישנן סיבות רבות שגורמות למהירות האתר להיות נמוכה יותר וביניהן.

  • ריבוי של תמונות כבדות באתר שנטענות לאט.
  • בקשות רבות מהשרת בטעינה של הדף עוד לפני הצגת התוכן.
  • מערכת כבדה.
  • שרת איטי.

שיפור מהירות אתר באתרי וורדפרס

אתרי וורדפרס למשל מאפשרים לכם לבצע פעולות שישפרו את מהירות האתר באמצעות תוספים פשוטים. בין היתר תוכלו לראות תוספים שיקווצו את התמונות, שימעיטו את הפניות לשרת ואפילו כאלו שיטנו לכם 'מטמון' ויאפשרו לגולש לשמור חלק מהמידע במחשב שלו כך שהוא יוכל לראות את האתר מהר יותר מבלי לטעון את הכל מחדש.

עם זאת, אין שום תוסף שיכול לשפר את מהירות האתר שלכם במידה והשרת עצמו הוא איטי. לכן כשאתם חושבים לבצע בניית אתר וורדפרס – עשו זאת על שרת מהיר ואיכותי. בנוסף לכך, אם יש לכם כרגע אתר וורדפרס על שרת שאתם לא כל כך מרוצים ממנו, או שכלים שונים לבדיקת מהירות מראים לכם שהוא איטי – זה אף פעם לא מאוחר מדי בשביל לעבור.

אהבתם? שתפו חברים

למדו עוד בנושא:

יש לכם שאלות לגבי אחסון אתרים או קידום אתרים?

פנו אלינו ונשמח לעזור!